Afscheid nemen met een traan

13-11-2015 12:00

Afscheid nemen met een traan

Een traan, die ik niet kan laten gaan, want huilen kan ik niet.
Toch doet het me pijn en veel verdriet: je afscheid.
Afscheid nemen van haar, zij die me zo goed geholpen heeft,
jij gaf  me steun en bracht me op het rechte pad,
en je was er als ik je nodig had.
Lange gesprekken over iets, wat ik alleen niet kon,
maar door jou advies die dingen toch overwon.
Jij gaf me hoop en zelfvertrouwen.
Samen kijken hoe ik m'n toekomst weer op kon bouwen.
Dan nu je afscheid, het doet me zo'n pijn,
want alles wat je me gaf
deed me goed en vond ik fijn.
Het heeft me allemaal zo goed gedaan
en daarom neem ik nu toch afscheid met een traan.

















































© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode