Bedankt 2018

30-12-2018 12:00

Bedankt 2018

2018 was voor mij persoonlijk een mooi jaar. Ik heb er ontzettend van genoten. Ik zat in een mooie stoptrein die bij elk perron wel iets leuks voor me had. Er stapte geregeld mensen in die iets van mij wilde. De trein bracht me o.a. naar Tilburg, Eindhoven, Barneveld, Son en Breugel, Nijmegen, Veghel, Valkenswaard, Maastricht, Sittard, Breda, Apeldoorn, Schaijk, Grave en Oss. Er stapte regelmatig mensen in met de vraag of ik iets over "Toon" wilde vertellen of een lezing wil...de geven over NAH. Ik werd geregeld uitgeleend als Levend Boek bij Human Library en Mensenbieb. Ik mocht gastlessen over NAH geven aan studenten op colleges in Breda en Tilburg. Ik mocht in januari mijn dichtprogramma "Wat wil je worden als je later groot bent" spelen en op 17 december, de geboortedag van mijn idool, speelde ik, "Walter Toon(t) Hermans." Tussendoor stapte ook nog even Leontien Borsato in met een hele cameraploeg die een reportage van mij maakte. Toen ik na alles rustig in de coupé zat kwam Hella van de Wijst  naast me zitten, van het televisieprogramma "Bakkie Troost" en vroeg of ze mijn verhaal over Ima mocht opnemen in haar boek. Dat boek wordt op 25 januari 2019 gepresenteerd. Kortom: in 2018 heb ik een mooie treinreis gemaakt met een mooi uitzicht. Als ik dan de trein uitgestapte zocht ik wat ontspanning en stortte ik me op mijn vrijwilligerswerk bij het Ussenhuis. Werken met mensen, wat is er nou mooier dan dat? Zorgen voor andere mensen. Die ontspanning zal ik in 2019 doorzetten en nodig hebben want mijn mooie treinreis zet zich voort. Op 18 januari 2019 zal de eerste stop in Boxmeer zijn. Vervolgens reist mijn trein naar, Tilburg, Nijmegen, Zuid-Beierland, Eindhoven, weer terug naar Boxmeer, Veghel en wie weet waar ie mij nog meer naar toe brengt....?

2018, je was een mooi jaar. Hoop dat 2019 ook zo mooi zal zijn of misschien nog iets mooier.

Walter van Geffen

 






































































































































































© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode