Eén Vinger

15-04-2021 12:00

 

Eén vinger

 
Ik stelde me voor aan mijn nieuwe buur. Ik vroeg enkel, “Lust je koffie?”  
Daarmee reikte ik haar een vriendelijke vinger. 
Maar na de koffie pakte ze m’n hele hand. 
Ze wilde kennelijk meer want uiteindelijk zijn we in bed beland. 
Niet ongewenst maar wel totaal onverwacht werd ik door haar vrijwillig overmeesterd  
en het werd nog mooier dan ik had gedacht. 
Waar heb ik dit in godsnaam aan verdient? 
Een goede buur is inderdaad beter dan een verre vriend.
De koffie lieten we maar voor wat ie was
En mijn vriendelijke vinger…. ach, die kwam toch nog goed van pas.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode