Helmonds Dagblad

25-01-2020 12:00

https://www.ed.nl/helmond/vooroordelen-verdwijnen-bij-human-library-in-helmond-door-echte-verhalen~a79ce23c/

Hersenletsel 

Ook Ossenaar Walter van Geffen (48) had in zijn leven last van de hokjesgeest. Door een zwaar ongeluk belandde hij als achtjarig kind twee maanden in een coma. Van Geffen ontwaakte daaruit en een lange, moeizame weg richting herstel volgde. Lichamelijk en geestelijk was Van Geffen total loss, maar hij verlegde grens na grens. En het heilige vuur doofde nooit. ,,Ik wilde trouwen, kinderen krijgen, boeken schrijven en op de bühne staan. Wanneer ik die ambities uitsprak, deed men soms schamper. Maar het lukte allemaal.’’ Zo staat hij in theaters en verscheen in 2017 zijn boek ‘Mama, waarom moest ik vallen’.

Maar een boek moet je dus niet naar zijn kaft beoordelen. Achter dat op zaterdagmiddag zo montere gezicht schuilt veel pijn. ,,Prikkels kosten me veel kruim. Zo veel dat ik niet voltijd kan werken.’’

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode