Meelopen

02-05-2023 11:58

Meelopen  

 

Er is iets met me aan de hand.  

Ik weet zelf niet wat.  

Geconfronteerd worden met jezelf,  

een spiegelbeeld dat ik niet wit zien.  

Ben ik zo? Zo ben ik!  

Nee, dit wil ik niet.  

Ik wil gewoon,   

gewoon normaal. 

Meelopen, net als jij. 

 

Walter van Geffen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode