Reactie's Een echte jongen

09-01-2014 12:00
Karolien Mennes Top, Walter! 
  •  
    Mandy Groen Super!!! Sorry..ik lig wel in een deuk! Al kan ik me voorstellen dat het voor jou super irritant zal zijn. Ik ben overigens wel verbaasd dat ze jou vaak als vrouw zien/horen. Het enige vrouwelijke aan jou is volgens mij...dat je tussen allemaal vrouwen woont en huis'vrouw' bent!! En laten we eerlijk zijn....zo'n man wil toch elke vrouw!!!
     
  •  
  •  
    Coen Lefferts schitterend stukje weer walter

  • Franciska Bleeker Ik lig dubbel van het lachen . Hoe je dat schrijf Walter . Nou je bent een man hoor Walter

    Joke de Waard heel mooi geschreven!! als een mens eens écht zou luisteren, eens écht zou kijken, ipv snel iets aan te nemen..... als een mens eens écht gewoon een mens zou zijn......
     
  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode