Reacties gedicht Snap je?

19-06-2019 12:00

Mieke Megens van Zeeland Ja ik snap het.

Erik van Grinsven Leg eens uit?

Anouk Kamp Ik snap het helemaal ...nu de rest nog

Jean Weesie Die anderen denken: Er is toch niets aan de hand met die gast.. hij kan gewoon leven.. niet zeiken dus.. Alleen in het hoofd van ons loopt het allemaal iets anders.. en wie kan er in andermans hoofd zien...

Jean Weesie Nah is geen ziekte tot het zo benoemd wordt.

An Ja Crans Sen Och ik begrijp het ook weer wel, als ik zelf kijk naar me zelf dan snapte ik er in het begin (de eerste 16 maanden) er zelf ook geen bal van. Ik ben al blij dat iedereen die me lief is met me rekening houdt. En de rest daar heb ik maling aan.



































































































© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode