Reactie's Leenhond

11-03-2019 12:00

Marcia Bacro, Zalig! En bovendien krijg je wat mij betreft 100% gelijk in je argumentering om géén hond te nemen.

Ria Andrea, Ben t er helemaal mee eens. Ben zo blij dat ik geen hond heb!

Suzieque Visser, ik vind niet alles in het stukje wijsheid maar ik dank je wel dat je je niet om laat praten om een hond te nemen want daar moet vind ik het hele gezin achter staan dus dank je wel dat je een leenhond hebt.

Petra En Jan Smulders, heerlijk Walter ik heb me rot gelachen wat kan jij schrijven zeg maaaar ik moet toch iets bekennen wij hebben zelf wel 2 honden en ook wij trotseerde het weer en ja ik baalde er ook soms stevig van dat ik weer met ze uit moest maar Walter na mijn 2 herseninfarcten lukt het me niet meer om ze zelf uit te laten ze zijn te sterk voor me en nu mis ik dit zo erg he. Soms loop ik een stukje mee niet te ver dat is te veel en wacht ik op een punt waar mijn man weer terug komt met ze en dat is echt genieten als het lukt.Dus nu verzorg ik onze andere beesten thuis. Dus het kan ook van een andere kant bekeken worden.

Joke Adema, sorry ik zie hier de humor niet van in. Wat een sarcasme niet normaal. Gelukkig dat je geen hond hebt. Ik heb nu al medelijden met hem. Zal het wel weer te letterlijk opvallen maar dit doet mij pijn. Ik lees jou verhalen maar niet meer. Ik mis mijn hond nog alle dagen als ik huilde kwam hij bij bij en legde zijn kop op mijn knie. Dat is nou een hond zo trouw als wat.

Jorg Leemhuis, Neem een stafford Walter, de sociaalste honden die er zijn...Mits je ze juist opvoed.

Eric Huizer, Neem je toch gewoon het "puppies" spel op de Tovertafel Walter van Geffen
Babette Dielis, Leuk geschreven!

Christine Lang, Erg leuk!

Francien van Houtert, Walter  neem  een  poes,  hoef  je nooit  uit  te laten..

Mary Koomen-van Hattum, Wij hebben toevallig nu een echte oppas of leenhond voor een paar weken. Een dotje.














































































































© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode