Reactie's Mobiele familie

27-01-2014 12:00
Natasja Geitel Hahaha...... mooi geschreven. En uuh....succes hè met de piepjes, pingetjes, plopjes en belletjes!
 
  • Mandy Groen Yo WhatsApp Walter!!! Hahaha
     
  • Mariska Hamers-van Den Berg Haha, ik heb geen drie weken geoefend, maar ik weet wel de belangrijkste functie, de aan- en UIT knop.Vooral dat gevoel als je hem uit zet, dat geeft rust. Succes met het ontdekken van die UIT knop, als je het mij vraagt echt de meest briljante functie van alle apparaten met accu, stekker of batterij.
     
  • Patrice van Deutekom He mobiele eenheid! Als ik aan de app ga, kom ik bij jou om advies vragen, goed?
     
  • Patrice van Deutekom o, tis nogal laat nu. komt er nu ook een pingeltje? Als ik je wakker heb gemaakt: sorry en welterusten.
     
  • Erik van Grinsven Vergeten op te laden doet het ook heel goed hoor. Stopcontacten zijn toch allemaal bezet.
     
  • Karolien Mennes Inderdaad weer een top verhaal Walter. Met groot plezier gelezen. Als het goed is komt er dus zo weer een piepje van deze fb vriendin.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode