Reformatorische dagblad

17-04-2019 12:00

Interview met het Reformatorische dagblad bij De Mensenbieb in Veghel. 6 april 2019

Verslaafd

In de bibliotheek in Veghel zit Walter van Geffen (47) klaar voor zijn gesprek. De spraakzame inwoner van Oss is naar eigen zeggen "verslaafd" aan de Mensenbieb. Sinds april vorig jaar deed hij al diverse keren mee. Van Geffen heeft door een ongeluk op achtjarige leeftijd twee maanden in coma gelegen. Daardoor liep hij onherstelbaar hersenletsel op. "Ik ben traag, kan dingen niet snel in me opnemen. En ik vergeet ook weer snel." Hij loopt tegen veel onbegrip aan. "Mensen zeggen soms: "Het is veertig jaar geleden, doe maar weer normaal." Maar zo werkt het niet. Ik hoop dat ik door deze gesprekken het onzichtbare kan laten zien. Zodat mensen niet meteen oordelen." Onzekerheid Zelf heeft hij nog nooit een ander levend boek geleend. "Tussen de gesprekken door spreken we elkaar wel. Soms heb je zeven reserveringen op een dag, soms maar twee.

file:///C:/Users/van%20Geffen/AppData/Local/Microsoft/Windows/INetCache/Content.Outlook/O22YQ65T/20190416-DIN-MAIN-006_007.pdf





































































































© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode