Bekende nederlander

13-09-2016 12:00

Bekende Nederlander

Hoe word je bekende Nederlander? Nou gewoon, je zoekt wat woorden bij elkaar, wauwelt die in een snelle en onverstaanbare manier uit. Dat noem je rap. Voor je image draag je een paar gouden kettingen. Je hebt een grote bek en je zoekt een bijpassende naam, en je bent rapper. Wil het dan nog niet lukken met je "carrière" dan haal jetoch een hoop rottigheid uit. SBS staat dan vooraan in de rij om je gratis een podium te geven en je te presenteren. Waarna de anderen nieuwsprogramma's natuurlijk niet achter kunnen blijven. Want: negatieve publiciteit is ook publiciteit. Ik had nog nooit van hem gehoord en ook mijn vrouw wist niet wie het was. "Rapper Boef". Eén ding moet ik hem nageven: zelfkennis heeft ie. De herriezoeker wilde met een concurrerende rapper op de vuist gaan. Ik heb altijd geleerd dat als je concurrentie hebt in welke tak dan ook de uitdaging is om op een sportieve manier beter te zijn. Maar misschien is dat wel heel achterhaald. Hij was iets anders van mening. Waarschijnlijk had hij zijn concurrent al een paar keer met woorden gewaarschuwd en wilde het nu, onder het motto, wie niet luisteren wil moet maar voelen, anders aanpakken. Hij riep via facebook al zijn matties - in zijn ogen, fans- op om te gaan matten met zijn -tot nu toe voor ons onbekende- (maar binnenkort bekende, let op.) concurrerende rapper. Het gajes kwam echter niet zo ver want voordat de twee rappers en hun "fans" met elkaar op de vuist konden gaan was daar "de sterke arm." Alleen de oproerkraaier werd in de boeien geslagen. De zelfkennis hebbende rapper werd als een echte boef afgevoerd naar het politiebureau en ingerekend. Natuurlijk hoeft ons aanstormend talent niet lang te blijven "brommen". Onder het motto: een nachtje afkoelen in de cel, is hij waarschijnlijk nu alweer op vrije rappersvoeten en kan zijn carrière beginnen. Nadat de Boef gepromoot is in shownieuws en kandidaat is geweest in het programma "zullen we een spelletje doen" met Nick en Simon omdat John de Mol "brood in hem ziet" en onze nationale knuffel en rapmarokaan met deze zielenpiet een rapduet heeft opgenomen zodat deze de volgende keer te zien is als deskundig en ervaren jurylid, doet hij volgend jaar mee met Expositie Robinson. A star is Born! Het geheim om bekende Nederlander te worden zit 'm dus in shockeren en zelfkennis. Zo noemt de lange rapper zich Lange Frans die ook zo nu en dan in het nieuws komt met shokerend nieuws omdat hij en zijn vrouw zijn voormalige compagnon met een pistool bedreigd. In dat wereldje scheint dat normaal te zijn. Die compagnon was de baas van het voormalige rapduo en noemde zich dus ook Baas B. En de brutale snotneusrapper zit ook niet om zelfkennis verlegen en gaf zichzelf de naam Lil' Kleine. Hoewel ik niet echt van het shockeren ben en ik ook niet kan rappen heb ik wel een ander talent en noem ik mezelf gewoon "dikke dichter" een goedbekkende naam met een hoop zelfkennis. Waarschijnlijk ziet U mij volgend jaar op dat onbewoonde eiland.

En wat dat shockeren betreft.... eentje dan:

Zij vond mij kut.

Uiteindelijk vond ik haar kut ook.


Walter






















































































© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode