Walter toont....Lezing: "Leven met Niet Aangeboren Hersenletsel en de gevolgen daarvan."

11-08-2019 12:00

 

Leven met Niet Aangeboren Hersenletsel en de gevolgen daarvan.

Als ervaringsdeskundige, geef ik lezingen over het leven met Niet Aangeboren Hersenletsel en de gevolgen daarvan. Meer begrip kweken is het doel. "Je kunt nog zo'n mooie auto hebben maar als de motor defect of deels defect is zal ie het nooit goed doen. Zo is dat ook met de menselijke motor, de hersenen." Ik vertel hoe het werkt, of liever gezegd, wat er niet werkt. Daarnaast vertel ik ook mijn eigen verhaal. Ik laat het onzichtbare van NAH zien. "De zichtbare beschadigingen zijn langzaam weggeëbd maar het onzichtbare zal altijd deel uitmaken van mijn ik.'·   

 

Wilt u Walter van Geffen  als gastspreker inhuren?
www.walters-woord.webnode.nl/contact-ons/
of bel 0627000353

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode