Reacties, Help, Walter kookt!

05-02-2022 12:00

    

     Addie Brouwer

Wat mooi beschreven Walter! Herkenbare struggle, vertel ik het wel, vertel ik het niet. Zal per situatie anders zijn. Gaaf dat je hart volgt en je niet tegen laat houden te doen wat je wilt doen!

Aura Eustacia

Geweldig!!vooral omdat je goede specerijen hebt gebruikt.

Arna Bergmans

Héél mooi verwoord. Heb altijd al vertrouwen gehad in jou kunnen. Je bent een doorzetter en laat je niet ondersneeuwen.

     Jaap-Jenneke Knape

Mooi geschreven, ook super knap met je humor. Doorzetten en doorgaan.  Herkenbaar, geef nooit op!

 

Sandra Nieländer

Prachtig!!!!

            Monique Adrichem-lases

Wat fijn. Ik heb thuis een kookmaatje, mijn zoon. Het is zo fijn om nu nog steeds te kunnen koken.

Yvonne van Oest

Heel mooi geschreven!! Sterkte met alles!

            Beppy Schaefer

Wat mooi geschreven…. Zo herkenbaar ook !!!  ik vond het echt heel mooi om te lezen, hoe je met je beperking omgaat.

Cindy Schoock

Wat heerlijk dat je, met liefdevolle hulp, iets hebt kunnen doen waar je van geniet. En wat heb je goed omschreven dat het niet zo maar gaat.

Annie van Hooije

Top

Jeroen Stern

Bij mij geldt ook: iedereen de keuken uit! En de afwas is voor jullie.

Linda Brouwer-Lukasse

Top, niemand kan je zeggen wat je wel of niet kunt, goed gedaan.

Juliana Been

CHAPEAU

Charles de Schepper

Goed bezig kerel Een tip van mij ....

Voordat je gaat koken zorg ervoor dat alles klaar staat.

Gewassen, gesneden en gekruid.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode