Reactie's Respect

19-04-2016 12:00

Ralph Hermans Goed verhaal.

Henk En

Mariëtte Kraaijenhagen   

 Helemaal mee eens.   



    
Annelieke Dapiran GEWELDIG!! Ik ben het geheel met jou eens Walter van Geffen!! Kan er ook zo kwaad over worden hoe dat tegenwoordig gaat en ook idd wat die ouders betreft met duur huis, alles moeten hebben wat hun hartje begeert en tig keer in het jaar op vakantie moeten, maar daarnaast weinig tijd voor hun eigen kids hebben.


Marieke Goutier ik geef je groot gelijk Walter. Daarom werk ik onder school tijden. Ik wil er zijn als Leone uit school komt. Er moet een basis zijn, als die er niet is gaat het fout. Ik krijg jeuk als ik kinderen "HEEEE?" hoor zeggen als ze je "niet verstaan". Alsjeblieft en dankjewel is trouwens ook bijzonder om te horen.


J Ger van den Hurk ben het met de vorige spreker eens....

Bart Snellen helemaal mee eens!!

BT Tengnagel Mee eens, respect.!!



 


 



 

 



 


   




 


 



 

 
   
  
 

   

   



   

 



 


 



 

 



© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode