Reacties verhaal Mirjam

13-04-2022 12:00

            Brigitte Gevers

De wereld zou uit meer Mirjams mogen bestaan......

Mary Koomen-van Hattum

Dat is prachtig, dat je de juiste persoon tegen kwam op een voor jouw goed moment en er in je verdere leven geluksmomentjes en positieve ervaringen uit kunt putten. Een mooi verhaal Walter. Ik ben benieuwd of je nog ooit contact gehad hebt met Mirjam om dit haar te kunnen vertellen?


            Bea Westerhoff

Wat mooi Walter. Ik wens je veel Mirjams op je pad!

Essie Nah

Mooi verhaal.... ik wilde dat ik een Mirjam in mijn leven had....

Trudy Van Dijk

Heel herkenbaar dat boek, heb het daarom ook gelezen. Mijn zoon van 15 heeft NAH en soms lijkt het mijn eigen verhaal. 

             Sarah DC

             Ik hoop van harte dat je opnieuw de kans krijgt om met haar te 

             praten, Walter!

           Pedro Janssen

             Mooi hoor. Top

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode