Walter toont....Amerikaanse songs van toen.

12-08-2019 12:00

Walter toont… Amerikaanse songs van toen… en verteld daar enthousiast over.

“Zondagochtendmuziek”, zo noemde ik als kleine jonge de muziek die mijn vader zondags op de platenspeler draaide. De Amerikaanse, veelal countrynummers, vond en ik prachtig. “Alleen maar luisteren en genieten” zei m’n vader dan. En Samen zaten we op de bank, onder het genot van een kopje koffie en een glaasje limonade, te genieten van o.a. Jim Reeves, Tammy Wynette en Jonny Cash. Én…ik geniet nog steeds van deze mooie songs. De Amerikaanse songs van toen zijn me altijd blijven boeien en ik ben me gaan verdiepen in de zangers achter de songs. En nu, jaren later, kan ik mijn liefde voor deze songs, die me met de PAPlepel zijn ingegoten, delen met anderen. Hoe mooi is dat?!

Walter presenteert een mooie lezing en vertelt enthousiast over de Songs van toen. Natuurlijk laat hij ook de songs horen en zien. Van ”Stand by your man” tot “You're my best friend” en “He'll Have To Go” tot “Me & Bobby McGee”, ze komen allemaal voorbij.

Als groot liefhebber en bewonderaar wil ik u even gezellig mee terug nemen naar die tijd. Geniet u met mij mee?

 “Even gezellig terug naar die tijd?” Neem dan contact op met:

Walter van Geffen

www.walters-woord.webnode.nl/contact-ons/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode