Realityshow

20-02-2015 12:00

Van de week keek ik, net als vele andere naar de nieuwste realityshow die kijkend Nederland werd aangeboden. "De Roelvinkjes". Ik vind het knap dat de zoon des huizes nog minder "niks" kan doen dan de mensen in programma's als Utopia. Vele programma's met een "niksinhoud" gingen deze soap voor. Dit programma was niet eens de moeite waard om je te ergeren. Het maakt het zelfs een beetje interessant. Mensen die met niks en zonder doel hun dag kunnen vullen. Als je dat kunt mag je op televisie. Nou, mijn kans, hoewel ik toch iets meer kan dan "Niks". Maar als het moet, kan ik supergoed niks doen.........

Mijn brief aan de omroepdirecteuren:

Betreft: Open sollicitatie

Geachte Directie,

Via deze weg solliciteer ik, geheel open, naar een functie van teamcaptain, panellid en/of jurylid. De variatie van bekende Nederlanders om deze functies te bekleden blijkt erg klein te zijn. Bij ieder spelletje, quiz of jury zijn vaak dezelfde gezichten te zien. Om hierin wat variatie aan te brengen, kom ik U graag te hulp door mijn diensten aan te bieden. Ook hou ik me aanbevolen voor een functie van tafelheer, sidekick of voor anders gerelateerde functies. Natuurlijk sta ik ook open voor een reallifesoap waarin men naast mijn dagelijks rituelen ook mijn schrijfactiviteiten kan volgen. Ik ben namelijk schrijver en dichter, tenminste, "als je van straat geplukt wordt en je drie zinnen mag zeggen in een soapserie en je jezelf acteur mag noemen, mag ik me dan schrijver noemen?"

Mocht U van mijn diensten gebruik willen maken dan verneem ik dat graag.


In afwachting op een reactie,

Met vriendelijke groeten,
Walter  van Geffen

Niks: https://walters-woord.webnode.nl/news/niks/








































© 2013 Alle rechten voorbehouden.

Mogelijk gemaakt door Webnode